CZEmoney.com

Peníze na internetu - Fórum o Výdělku na internetu, vše pro webmastery a samotáře.

Blog o výdělku CZEmoney.com

Právě je 02.12.08 06:24

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]

Odpovědět na téma
 Stránka 1 z 1 [ Příspěvků: 16 ] 
Autor Zpráva
 PříspěvekNapsal: 10.11.07 17:19    Předmět příspěvku: najlepši učet (slovensko)

Hodnocení: 0
Zdravým mohli by ste mi poradiť ako presne postupovať pri založení účtu na slovensku aby sa dali primať platby cez paypal ?

zaujímalo by ma :
- ktorá banka je najvhodnejšia (som ešte študent ale nemusí byt študentský účet som 18+)
- ako presne postupovať pri registrácií paypal účtu... ako vypýtať overovací kód a pod....

PříspěvekNapsal: 10.11.07 18:07    Předmět příspěvku: Re: najlepši učet (slovensko)

Hodnocení: -2
osobne som študent a som taktiež spokojný klient Slovenskej Sporiteľne (SLSP)
mám od nich študentský účet, ktorý je do 26 rokov a k nemu kartu VISA electron :wink:
Platim 9Sk mesačne ale sú tam nejaké vyššie percentá takže už mi to moje uper úroky platia a mám vedenie zadarmo.
Prevody a všetko je úplne zadarmo jedine za čo sa plati je vklad penazí v pobočke. To stojí asi 10Sk ale ešte ani zar som t nevyužil :lol: Prste žijem v 21. storočí a všetko robím elektronicky.
PayPal som si kráse verifikoval a môžem na neho platiť kartou ale aj z neho vyberať. Karta na nete funguje na 100% sclapujem niekedy kasina a prevody tam aj naspäť realizujem iba cez moju visu.

som rozhodne zástanca SLSP ale myslím že aj TatraBanka ma v celku dobrý študentský účet :arrow: nemám ho tak neviem posúdiť...

Profil  ICQ  

PříspěvekNapsal: 10.11.07 18:47    Předmět příspěvku: Re: najlepši učet (slovensko)

Hodnocení: -2
ako vidím rozoberá sa podobná téma aj vedľa
:arrow: platobna-karta-pre-15-rocnych-vt10960.html

Profil  ICQ  

PříspěvekNapsal: 10.11.07 20:27    Předmět příspěvku: Re: najlepši učet (slovensko)

Hodnocení: 3
http://www.zarabajte.net/?q=node/12

asi tri banky z testu su moje dielo :)