CZEmoney.com

Peníze na internetu - Fórum o Výdělku na internetu, vše pro webmastery a samotáře.

Blog o výdělku CZEmoney.com

Právě je 01.12.08 23:33

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]

Odpovědět na téma
 Stránka 64 z 69 [ Příspěvků: 1723 ] Přejít na stránku Předchozí  1 ... 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67 ... 69  Další
Autor Zpráva
 PříspěvekNapsal: 11.06.08 08:48    Předmět příspěvku: Re: Google Adsense - TOP firma

Hodnocení: 0
V celý ČR je tícsíce podvodníků, já jsem student a chtěl sje msi přivydělat, tak sjem to pouze zkusil. A tady jsem se jenom zeptat za jak dlouho bych se mohl opět registrovat. Tak ze mě nedělejte žadnýho vraha !!! Ale je to tady asi ztráta času, že sjem se vůbec ptal. Sorry ... !

PříspěvekNapsal: 11.06.08 09:51    Předmět příspěvku: Re: Google Adsense - TOP firma
Moderátor

Hodnocení: 1
Citace:
Můžete můj účet, který byl zablokován z důvodů neplatné aktivity, obnovit?

Vždy vám rádi pomůžeme s řešením případných problémů. Pokud se domníváte, že by vaši situaci mohly objasnit další informace, můžete nám je oznámit a my váš účet ve světle těchto nových okolností rádi znovu posoudíme.

Vezměte však prosím na vědomí, že neexistuje žádná záruka, že se do programu AdSense vrátíte. Jak je uvedeno ve Smluvních podmínkách, společnost Google si vyhrazuje právo rozhodovat o konkrétních případech neplatné aktivity. Pokud se budeme domnívat, že naši inzerenti a účastníci by byli neplatnou aktivitou nepříznivě ovlivněni, můžeme účast účastníka v programu ukončit.

V praxi to funguje tak, ze zablokovane ucty neodblokovavaji. Registrace pod novym jmenem je ztrata casu, byt tebou bych se na Adsense vysral.

PříspěvekNapsal: 11.06.08 12:45    Předmět příspěvku: Re: Google Adsense - TOP firma

fajfy píše: